SIKÇA SORULAN SORULAR

 

 

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?

İnternet sitemizden alışveriş yapabilmek için sistemimize üye olmanız gerekli değildir. Dilerseniz misafir üye olarak da siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Hızlı üye olmak için Facebook ile bağlan butonunu kullanabilirsiniz.

 

 

Alışveriş Sepeti nedir?

İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce sepetinizdekilere ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Sepetiniz sistemden çıkmanız durumunda veya internet tarayıcınızı kapattığınızda dahi saklanır ve bir sonraki girişinizde kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. (Bu durum misafir üye olan kullanıcılarımız için geçerli değildir.)

 

 

Aradığım ürüne en kolay nasıl ulaşabilirim?

1) Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuzdan, aradığınız ürünün sadece birkaç harfini arama penceresine yazıp ‘Ara’ tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Sürekli aldığınız bir ürün ise ürün barkodunu arama bölümüne yazarak, istediğiniz ürünü çok hızlı bir şekilde bulabilirsiniz. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
2) Ya da sol menü’ den ilgilendiğiniz ana kategori ve alt kategoriler vasıtası ile aramış olduğunuz ürünü bulabilirsiniz. Yine bu bölümde yer alan marka ve fiyat filtreleme modüllerimizi kullanabilirsiniz. Sayfamız tasarım esnasında marka , parça sayısı , özellik, kategori ve tema dikkate alınarak özenle hazırlanmıştır.

 

 

Yaptığım alıverişlerde teslimat şekilleri nasıldır?

Oluşturmuş olduğunuz siparişleriniz 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir. (Cumartesi-pazar ve resmî tatiller bu süreye dahil değildir.)  Teslimatlar sizin seçiminize göre Yurtiçi ya da Ups kargo ile yapılmaktadır. Her türlü soru, görüş ve önerileriniz için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

 

 

Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım?

Sayfamızdan Kredi Kartı (maaş-banka-debit kart) ile alışveriş yapabilirsiniz, bu sebeple sitemizden alışveriş yaparken kart bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. 128 bit’lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

 

 

Siparişim elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Mağaza siparişi kargoya verdiyse gecikme kargo firmasından kaynaklanmış olabilir. Kargo Takip linkini tıklayarak siparişinizin nerede olduğunu görebilirsiniz. Kargo ile iletişime geçememe durumda müşteri hizmetleri arkadaşlarımızla iletişime geçerseniz size yardımcı olunacak ve siparişiniz hakkında bilgilendirme yapılacaktır.

 

 

Kargo Ücretli mi?

650 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO ÜCRETSİZ‘dir.

650 TL ve altı alışverişlerinizde Kargo Ücreti 39,90 TL’dir.

 

 

Siparişim Ne Zaman Ulaşır?

Ürün sayfalarımızda ve tarafınıza gönderilen sipariş onay e-postalarında aksi belirtilmediği sürece siparişlerinizin kargoya teslimat süresi 2 iş günüdür.

 

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra teslimat adresinin bulunduğu şehirde kargo şubesine uzaklığıyla değişkenlik göstermektedir. Siparişinizin kargodaki süreci ile ilgili bilgiyi sitedeki kargo yönetim panelinden takip edebilirsiniz.

 

Siparişinizin durumunu her zaman “siparişlerim” sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

 

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

PTT Kargo ile çalışmaktayız.

 

 

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Sitemizde yapılan alışverişlerde ödeme işlemleriniz sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklenememektedir.

 

 

Siparişim hazırlanmış fakat kargo takip numarasını nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten 1 iş günü içerisinde sisteme girilmektedir. Kargo işleme alındıktan sonra ayrı bir e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Bilgilendirmenin ardından kargo takip numaranızı hesabım, ”siparişlerim” sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

 

 

Siparişimi kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra 15 gün süresince iade edebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünü faturanızın altındaki iade formunu doldurarak adencosmetics e-depo adresimize PTT KARGO  ile ………………… koduyla gönderimini gerçekleştirebilirsiniz.

İade kargo gönderisi ücretsizdir.

 

 

Gönderdiğim ürünlerin iade işlemi ne zaman gerçekleşir?

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz sağlanmaktadır.

Hafta sonları ve resmî tatil günleri iş günü değildir.

 

İade gönderisinin hatalı adrese ulaşması sonucu, depomuza teslimat süresi değişebilir.

İade süresi gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil, depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar.

 

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız kargo firmasından/şubesinden takip numaranızı siz talep edebilirsiniz.

 

Bu numara ile gönderi takibi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz.

 

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye e-posta adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.

 

Sipariş talebim gerçekleştirilemedi uyarısı aldım fakat ödemesi alındı. Ne yapmalıyım?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra sistem size sipariş numarası bildirmektedir. Bu numara size bildirilmediyse hesabım “siparişlerim” sayfasında mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol ediniz.

 

Mevcut siparişiniz yok ise kartınızdan ödeme alınıp alınmadığını kontrol ediniz.

Ödemenin alınması durumunda sitemizden “Mesajlarım” sayfasından bizi bilgilendiriniz.

İşleminiz finans birimimiz tarafından kontrol edilecek ve ödemeniz kartınıza iade edilecektir.

 

 

Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak iade etmelisiniz.

 

 

Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişiniz ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

 

Siparişinizin hasarlı çıkması durumunda sitemizden “Mesajlarım” sayfasından bizi bilgilendiriniz, müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede cevap yazacaklardır.

 

 

Sepete ekle